Crowdfundingsactie 2022 WATERPUT + BOUW MUUR voor Stichting De Thuishaven Togoville, Togo.

Beste vrienden van De Thuishaven,

Zoals de meeste mensen weten hebben we een aantal maanden geleden een stuk grond gekocht. Het is een prachtig gelegen stuk grond midden in de maisvelden en dat zich bevindt op een wat  hoger gelegen gebied. Er is zicht op het grootste meer van Togo en het is op ongeveer 2 kilometer van de huidige locatie die we momenteel huren.

Deze aktie is bedoeld om op dit nieuw gekochte stuk grond een start te maken met de bouw van de muur om heel het terrein heen en het realiseren van een waterput op eigen terrein van onze Thuishaven.

Daarom hopen we op jouw hulp. Er is een bedrag van €12.500,- nodig.

Het geld dat extra gedoneerd wordt kan gebruikt worden voor onvoorziene kosten.

Dankzij de hulp van onze broeders en zusters gaat De Thuishaven op volle kracht vooruit. Dankzij bijna 3 jaar inzamel- inspanningen kunnen we ons project in Togo steeds zelfredzamer en duurzamer maken.

Uiteraard kun je eenvoudig via onze website doneren (klik op de doneer knop en de rest volgt vanzelf)

Ook kun je jouw bijdrage rechtstreeks doneren op bankrekeningnummer: NL46INGB0007229960 t.n.v Stichting De Thuishaven

ANBI
RSIN/Fiscaal(Identificatie)nummer 860379899

Je mag ons ook appen . Dan sturen wij je een betaalverzoek rondom deze inzamelingsactie (+31657646616)

Bedankt voor het vertrouwen in De Thuishaven.

De plek waar kansarme en beschadigde jongeren een veilig thuis en de weg naar een zelfstandig bestaan vinden.

VREDE-LIEFDE-GEZONDHEID

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

nl_NLDutch