Doneren: De Acht van Apeldoorn x Stichting de Thuishaven

Op zondag 4 februari staan we aan de start van een ongelofelijke uitdaging: de bekende marathon ‘de Acht van Apeldoorn’. Wij, een gepassioneerd team van Stichting De Thuishaven, zetten ons in voor een zeer belangrijk doel: het ondersteunen van kansarme jeugd in Togo.

Stichting De Thuishaven heeft een nobele missie: het creëren van een veilige thuishaven voor kinderen in Togo. Hier kunnen zij leren, zich ontwikkelen, en het belangrijkste, durven dromen van een betere toekomst. Ons huidige project is ambitieus maar essentieel: de realisatie van een nieuw centrum in Togoville. Dit centrum zal een veilige plek bieden waar kinderen kunnen leren, spelen, en groeien in een omgeving die hen ondersteunt en inspireert.

Elke kilometer die wij rennen brengt ons dichter bij dit doel. Maar we kunnen dit niet alleen. Daarom vragen wij jouw hulp. Jouw donatie, groot of klein, maakt een wereld van verschil. Het biedt niet alleen directe steun aan het project in Togoville, maar geeft ook een krachtig signaal van hoop en solidariteit.

We geloven in de kracht van gemeenschap en samenwerking. Samen kunnen we een verschil maken in het leven van deze kinderen. Laten we hand in hand werken om hen een betere toekomst te bieden.

Doneer vandaag nog en word deel van dit prachtige avontuur. Jouw steun betekent de wereld voor ons, en nog meer voor de kinderen in Togo.

Met oprechte dank,
Stichting De Thuishaven

Your email address will not be published.

en_USEnglish