Midwinter Marathon 2023 – De Acht van Apeldoorn

Lieve vrienden, familie en kennissen,

Op zondag 4 februari rennen we met Stichting De Thuishaven de bekende marathon ‘de Acht van Apeldoorn’. Stichting Thuishaven zet zich in voor kansarme jeugd in Togo om hen een veilige thuishaven te bieden waar ze kunnen leren ontwikkelen, en het durven te dromen van een betere toekomst. Onze huidige missie is de realisatie van een nieuw centrum in Togoville. Met elke kilometer die we rennen komt dit doel dichterbij. Doe je mee? Samen maken we een stralende toekomst mogelijk voor deze jongeren. Meld je aan via info@stichtingdethuishaven.com en loop samen met ons naar een beter morgen!

We hebben de volgende informatie van je nodig indien jij je inschrijft via de mail:

– Naam

– Adresgegevens

– Geboortedatum

De deelnameprijs bedraagt €15,- per persoon. Mocht het financieel niet haalbaar zijn, geef dit dan aan ons door en we vinden een oplossing.

Hier een overzicht van de dagindeling:

We starten samen met een smakelijk soepje en een kopje thee. De marathon begint om 15.00 uur. Na afloop verplaatsen we ons gezamenlijk naar TKA. Deelnemers die willen douchen, hebben daar de mogelijkheid toe. Binnenkort ontvang je meer details over het exacte programma.

Your email address will not be published.

en_USEnglish