CROWFUNDINGSACTIE 2023

Doel: Afronden terreinmuur van de nieuwe Thuishaven in Togo, Togoville,

De plek waar kansarme en beschadigde jongeren een veilig thuis en de weg naar een zelfstandig bestaan vinden.

Aan het einde van de maand reis ik weer ik af naar ons mooie project in Togo, Togoville. Zoals velen weten, proberen we daar sinds een kleine drie jaar het leven van een groep kansarme jongeren te verbeteren door hen toekomstperspectief te bieden. Dit doen wij door hen theoretische/praktische vakken te leren waar ze hun toekomst mee zeker kunnen stellen.

De afgelopen maanden zijn financieel niet van leien dakje gegaan en wij hopen dan ook op deze manier wel dit bedrag te kunnen binnenhalen om zo weer wat mooie stappen te kunnen maken.

Deze actie is dan ook bedoeld om op ons nieuw gekochte stuk grond de terreinmuur af te bouwen. Omdat er al een begin is gemaakt met de muur hebben wij nog een bedrag van 3500,- EURO nodig.

Alles wat meer binnengebracht wordt zal uitbesteed worden aan de maandelijkse lasten, zoals: Eten/drinken, uitbetalen leraren, huur, elektriciteit en onvoorziene kosten.

Dankzij de hulp van onze broeders en zusters vaart De Thuishaven op volle kracht vooruit. Dankzij bijna 3 jaar inzamel inspanningen kunnen we ons project in Togo steeds zelfredzamer en duurzamer maken/voortzetten.

Je kunt je bijdrage rechtstreeks doneren op bankrekeningnummer: NL46INGB0007229960 t.n.v Stichting De Thuishaven Ook kun je via de onze website www.stichtingdethuishaven.com doneren (klik op de doneer knop en de rest volgt vanzelf)

Ook kun je mij appen.

Dan stuur ik je een betaalverzoek rondom deze inzamelingsactie (0657646616)

Bedankt voor het vertrouwen in De Thuishaven.

VREDE-LIEFDE-GEZONDHEID

Namens allen, REZA

Crowdfunding 2023

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée.

fr_FRFrench