Donatie

“It takes a village to raise a child”

De activiteiten van Stichting De Thuishaven zijn afhankelijk van donaties. Van uw donatie komt elke cent direct terecht bij de jeugd en jongeren welke geholpen worden door de stichting in Togovile. Als stichting willen wij transparant en puur de gelden ten goede laten komen daar waar het voor is bedoeld.

Daarnaast ondersteunt de stichting de lokale bevolking door hen te betrekken bij het opleiden en opvoeden van deze jeugd en jongeren. Dit onder het motto van “It takes a village to raise a child”.

U kunt doneren via de DONEER knop. Deze is gelinkt aan het platform WhyDonate. Via WhyDonate ontvangen wij uw donatie. Deze module gebruiken wij omdat het veilig is voor u en ons en wij zeker weten dat uw donatie op de juiste manier bij ons terecht komt. Via deze module is het tevens mogelijk om te abonneren door middel van een maandelijkse of jaarlijkse bijdrage, Hier zijn wij ten zeerste bij gebaat. Zie voor verdere informatie de website www.whydonate.nl.

Werkt de onderstaande doneeroptie niet?
Doneer dan via hier.

Uiteraard kunt u ook doneren door direct ons rekeningnummer te gebruiken. Indien nodig kunt u hiervoor contact met ons opnemen zodat wij weten dat de donatie gaat plaatsvinden.

Ook is de mogelijkheid voor bedrijven om ons te sponsoren. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen zodat wij een mooie samenwerking tot stand kunnen brengen. Wilt u een vriend/betrokkene (vrijwilliger) worden van de stichting? Neem dan contact met ons op en wij leggen u uit wat daarvoor nodig is. Een eventueel bezoek aan de stichting in Togoville behoort hiertoe tot de mogelijkheden. Vele handen maken licht werk.

Bankgegevens
Stichting De Thuishaven
NL46 INGB 0007 2299 60

Onze dank gaat uit naar de mensen welke een bijdrage leveren aan de activiteiten van de stichting en wij hierdoor de kansarme jeugd en jongeren in Togoville kunnen helpen in hun ontwikkeling en toekomst.

fr_FRFrench